MÅNLIDS HUS

MÅNLIDS HUS
Andas in, andas ut. Livet pågår.

söndag 18 april 2010

Fy va det är KALLT idag!
Sitter invirad i en filt och leker att jag har råd att köpa en massa saker i olika webbutiker.
Gudrun Sjöden är avklarad,
Och Slöjddetaljer.
Där köpte jag borax till linoljesåpan och hittade jättefina pärlor som jag och sfinxen ska leka med när vi träffas nästa gång :-)
De här till exempel

och de här 
Läckert till sommaren solbränna.

Sen har jag letat efter billigt boende på St Lucia och Grenada till dottern med pojkvän. De åker till Västindien i juni.
Härligt att drömma om Karibien :-) Men jag får inte följa med :-(
Fast efter att ha rest nästan jorden runt så vet jag att det roligaste är planeringen. Då råkar man inte ut för tjuvar, sjukdomar, tullproblem eller pengabrist.

Min varmvattenberedare har pajat då hjälper det inte att jag har kilovis med tvål.. Funderar på att ringa min goa granne och fråga om jag får komma över och duscha.

1 kommentar:

  1. Nu kom jag till din blogg! Läser uppifrån och ner. Har den inställd på den sista som har uppdaterat. Men va kul! Kan du inte komma hit och duscha så att vi kan leka lite? Jättesugen på ett färg glatt armband som du har, eller halsband eller något roligt till mitt öra:) Ja jag är ledig i tre dagar. Kom! Godnatt kramar till Dig!

    SvaraRadera